Xuping brand logo

ژوپینگ چیست؟ معرفی برند ژوپینگ

ژوپینگ چیست؟
اگر حتی کمی به زیورآلات علاقه‌مند مطمئن باشید نام ژوپینگ یا شوپینگ با نام انگلیسی xuping برایتان آشنا است. دانلود به دلیل بالا رفتن و جهش سریع قیمت طلا استفاده از بدلیجات رونق بیشتر گرفته شده است. دلیل نه به این دلیل بلکه به دلیل تنوع بالا، کیفیت و ماندگاری برندهای معتبر این نوع اکسسوری ها محبوبیت تنها بین خانم ها پیدا کرده است.

برای اینکه بدانیم ژوپینگ چیست و چرا انقدر در دنیای بدلیجات و زیورآلات محبوب شده است این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی برند ژوپینگ پرداخت.

معرفی برند ژوپینگ
برند ژوپینگ نام برند معروفی از سری زیورآلات و بدلیجات است که از جنس علیاژ مس با روکش طلا بیست و چهار عیار و یا هیجده عیار و یا رادیوم ساخته شده است. برای تزئینات محصولات آن از نگین هایی از جنس زیرکن صنعتی استفاده می شود که به دلیل کیفیت بالا در اکثر جواهرات استفاده می شود. نگین های مورد استفاده در این برند به صورت می و یا سواروسکی هستند که بسیار محکم در جای خود قرار گرفته اند و هیچ گونه نگرانی بابت افتادن آن را نداشته باشند.

از جمله عواملی که باعث موفقیت این برند جهانی شده‌اند، دنیای جواهرات کیفیت بالا را نشان می‌دهند و همچنین به‌عنوان فرد و تنوع بسیار بالای محصولات این برند طراحی می‌شوند.

ویژگی‌های برند ژوپینگ
یکی از معضلات و مشکلات بدلیجات غیر مرغوب تغییر رنگ آن‌ها پس‌ از مدت کوتاهی است که باعث نارضایتی مشتریان می‌شود، خصوصاً در کشور ما که به دلیل تحریم‌ های موجود کمتر برند معتبری در این زمینه می‌توان پیدا کرد و بازار اکثراً از اجناس تقلبی و بی‌کیفیت پر شده‌است.

رنگ ثابت
یکی از مهم ترین ویژگی های برند ژوپینگ عدم تغییر رنگ آن به دلیل ساختار آن است. محصولات ژوپینگ اعم از طلا و نقره با بالاترین استانداردهای روز دنیا آبکاری می شوند که باعث ماندگاری طولانی می شود و در استفاده طولانی مدت از کیفیت و زیبایی آن کاسته نخواهد شد.

ضد حساسیت
بسیاری از افراد هنگام استفاده از بدلیجات نگران حساسیت پوست هستند اما به جرات می توان گفت با استفاده از این برند به هیچ وجه دچار حساسیت، قرمزی و خارش پوست نخواهید شد. از آنجایی که بدنه این محصولات با طلا روکش شده و در مواد و آلیاژهای به کار رفته در آن ماده ضد حساسیت نیکل وجود ندارد، نگرانی از بابت بروز حساسیت وجود ندارد. ما به شما اطمینان می دهیم که محصولات این شرکت کاملا ضد حساسیت هستند. .

سنگ های قیمتی ژوپینگ
تمامی نگین های به کار رفته در این اکسسوری از نگین های سواروسکی (معروف ترین تولید کننده جواهرات اتمی در جهان) می باشد که به دلیل کیفیت بالا در صنعت جواهرسازی نیز استفاده می شود. تمام نگین های آن حکاکی شده و به صورت چهارپایه ای کاشته شده که نگین را درون خود نگه می دارد و از آن محافظت می کند. با توجه به ظرافت محصولات این برند، کاشت در این روش مهارت بالایی را می طلبد که دور از انتظار از استادان خرید نیست.

طرح طلا
تمامی آثار ارائه شده توسط xuping طرح روز طلا بوده و در این شرکت جایی برای طرح های متفرقه وجود ندارد و سعی شده است کپی و بهترین کپی از مصنوعات طلا ارائه شود.

مبدأ محصولات ژوپینگ
برند xuping ساخت کشور چین است و در بسیاری از کشورهای دنیا محصولات خود را ارائه می‌دهد از آسیا گرفته تا اروپا و یا حتی آمریکا جزو خریداران این مارک از زیورآلات هستند. میتوان این برند را جزء پرطرفدارترین‌های دنیای بدلیجات به حساب آورد. محصولات این برند شامل انواع سرویس بدلیجات، نیم ست بدلیجات، تک پوش، انگشتر، گوشواره، گردن‌بند، دستبند و پلاک هستند که هر سلیقه ای را پوشش می دهند.

نحوه تشخیص بدلیجات ژوپینگ اصلی
زمانی که یک برند محبوب می شود، افراد سودجو از آنها پیروی می کنند و با کپی برداری از طرح های آن سعی در تقلید از آن ها دارند و در بسیاری از موارد موفق نمی شوند زیرا ممکن است بتوانند طرح ها را کپی کنند اما هرگز کیفیت را نخواهند داشت. .

همیشه راه هایی برای تشخیص اصل از تقلبی وجود دارد. رنگ زرد ژوپینگ اصلی کمی بیشتر شبیه رزگلد است.

راه دوم تشخیص آن، نام تجاری حک شده بر روی قفل یا جای دیگر روی بدنه محصولات آن است. برای تشخیص اصل یا تقلبی آن نمی توان فقط به نام روی جعبه نگاه کرد و البته مطمئن ترین راه برای خرید محصولات ژوپینگ، خرید آن از فروشگاه های معتبری است که بدلیجات عمده عرضه می کنند.

یکی از معتبرترین فروشگاه هایی که می توانید با خیال راحت محصولات اصیل را از آن خریداری کنید، شرکت بازرگانی ستاره آسیا به عنوان نماینده رسمی کریستال ژوپینگ در کشور می باشد.
نحوه نگهداری بدلیجات ژوپینگ
همان‌ طور که اشاره شد تمامی محصولات این برند تماماً رنگ ثابت هستند ولی مانند هر محصول دیگری برای بالا بردن دوام آن به نگهداری درست نیاز دارند تنها کافی است که از ریختن رنگ مو و اکسیدان و انواع عطر و شوینده ‌های قوی ممانعت کنید و از کشیدن اجسام تیز مانند چاقو بر روی این محصولات خودداری کنید.

در این مقاله به معرفی برند ژوپینگ پرداخته شد. درصورتی‌که به‌ دنبال خرید بدلیجات ژوپینگ هستید و می‌خواهید از قیمت محصولات ژوپینگ آگاه شوید کافی‌ست با تیم آسیا استار تماس بگیرید.

شرکت بازرگانی آسیا استار نمایندگی رسمی برند شوپینگ به‌ عنوان اولین و برترین واردکننده بدلیجات از تمامی مارک ‌های معتبر زیورآلات با بیش ‌از پانزده سال سابقه واردات از برند های معتبر اقدام به پخش عمده انواع اکسسوری با مناسب‌ترین قیمت نموده‌است.

همکاران گرامی جهت تهیه بدلیجات عمده به صورت آنلاین و حضوری و اخذ نمایندگی برند معتبر ژوپینگ تنها کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و از متخصصین ما مشاوره لازم را دریافت کنند.

Related Post